Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza tržní ceny nemovitostí v příhraničních regionech
Chromčáková, Marcela ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Krejza, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza tržní ceny nemovitostí v příhraničních regionech České republiky, Slovenska a Rakouska. Na základě sběru potřebných dat o dostupných nemovitostech a lokalitách jsou vytvořeny databáze, ve kterých jsou nemovitosti členěny dle typu, dispozice a velikosti dané lokality. Z tohoto datového modelu jsou vypočteny průměrné tržní ceny nemovitostí, které jsou poté srovnány v rámci příhraničních regionů. V těchto výstupech je však zohledněna i struktura databáze, kdy v ceně nemovitosti jsou promítnuty různé vlastnosti objektu. Pozornost je zaměřena především na ty, které mají vyšší váhu a mohou tak cenu významně ovlivnit. Při vyhodnocení bylo přihlédnuto i k ostatním faktorům, které mohou mít vliv na výši tržní ceny.
Ekonomické aspekty inovace v obchodní korporaci Electro world s.r.o.
Němec, Daniel ; Dušková, Monika (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na ekonomické aspekty inovace ve vybraném podniku. Specifikuje, co je to inovace a srovnává teoretické poznatky s reálnou firmou. V práci je obsažena analýza PESTLE, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a finanční analýza.
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.
Analýza tržní ceny nemovitostí v příhraničních regionech (CZ-PL-SK)
Žižková, Kateřina ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Krejza, Zdeněk (vedoucí práce)
V bakalářské práci je zpracována analýza tržní ceny nemovitosti v příhraničních regionech České republiky, Slovenska a Polska. Jsou vytvořeny databáze dat, které jsou výsledkem sběru potřebných dat o daných lokalitách a nemovitostech, jedná se zde především typ nemovitosti, dispozice a lokalitu, ve které se daná nemovitost nachází. Z vyhodnocených dat jsou následně počítány průměrné tržní ceny nemovitostí a ty jsou srovnávány v rámci příhraničních regionů. Ve výstupech jsou také zohledněny faktory, kdy jsou v ceně promítnuty i různé vlastnosti objektu. Nejvíce je pozornost zaměřena zejména na ty, které mají vyšší váhu, a tím pádem mohou cenu významně ovlivnit.
Ekonomické aspekty inovace v obchodní korporaci Electro world s.r.o.
Němec, Daniel ; Dušková, Monika (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na ekonomické aspekty inovace ve vybraném podniku. Specifikuje, co je to inovace a srovnává teoretické poznatky s reálnou firmou. V práci je obsažena analýza PESTLE, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a finanční analýza.
Analýza tržní ceny nemovitostí v příhraničních regionech (CZ-PL-SK)
Žižková, Kateřina ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Krejza, Zdeněk (vedoucí práce)
V bakalářské práci je zpracována analýza tržní ceny nemovitosti v příhraničních regionech České republiky, Slovenska a Polska. Jsou vytvořeny databáze dat, které jsou výsledkem sběru potřebných dat o daných lokalitách a nemovitostech, jedná se zde především typ nemovitosti, dispozice a lokalitu, ve které se daná nemovitost nachází. Z vyhodnocených dat jsou následně počítány průměrné tržní ceny nemovitostí a ty jsou srovnávány v rámci příhraničních regionů. Ve výstupech jsou také zohledněny faktory, kdy jsou v ceně promítnuty i různé vlastnosti objektu. Nejvíce je pozornost zaměřena zejména na ty, které mají vyšší váhu, a tím pádem mohou cenu významně ovlivnit.
Analýza tržní ceny nemovitostí v příhraničních regionech
Chromčáková, Marcela ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Krejza, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza tržní ceny nemovitostí v příhraničních regionech České republiky, Slovenska a Rakouska. Na základě sběru potřebných dat o dostupných nemovitostech a lokalitách jsou vytvořeny databáze, ve kterých jsou nemovitosti členěny dle typu, dispozice a velikosti dané lokality. Z tohoto datového modelu jsou vypočteny průměrné tržní ceny nemovitostí, které jsou poté srovnány v rámci příhraničních regionů. V těchto výstupech je však zohledněna i struktura databáze, kdy v ceně nemovitosti jsou promítnuty různé vlastnosti objektu. Pozornost je zaměřena především na ty, které mají vyšší váhu a mohou tak cenu významně ovlivnit. Při vyhodnocení bylo přihlédnuto i k ostatním faktorům, které mohou mít vliv na výši tržní ceny.
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.
Analýza sportovně-rekreačních aktivit v zázemí Novohradských hor
ŠINDELÍŘ, Michal
Práce analyzuje sportovně-rekreační aktivity a služby na území Novohradských hor a Novohradského podhůří a jejich potenciál do budoucna. Cílem práce dále bylo navržení opatření ke zlepšení situace v mikroregionu, tvorba produktu cestovního ruchu (návrh projektu cykloturistické naučné stezky) a tvorba marketingového mixu destinace. Na základě analýz destinace a terénního šetření, byly zodpovězeny dvě dopředu stanovené hypotézy. V práci byl též kladen důraz na zformulování pohledu na vývoj a propagaci mikroregionu.
Ekonomika podniku jako inspirace pro ekonomiku regionu
ZATLOUKAL, David
Cílem mé práce je pokusit se na základě znalostí podnikových procesů a jejich výsledků vymezit možnosti respektive limity aplikace sledování a posuzování výkonnosti, případně efektivnosti v podmínkách regionu. Práce je zaměřena na region Jižní Čechy. Vybranou firmou pro porovnání jeho ekonomiky se soukromým sektorem se stal Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. Obshahově se práce skládá z literární rešerže, 2 SWOT analýz a části, která se zabývá konkrétním hospodařením obou objektů, rozdíly v nich a rozdíly v možnostech jejich porovnávání - využití analýz zadluženosti, rentability, aktivity a peněžních testů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.